Обмін та повернення
Стаття 9. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:
У законодавстві України зазначено дві причини, з яких покупець може здійснити повернення або обмін купленого ним товару:
-
Якщо товар не відповідає заявленій виробником якості.
-
Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якоїсь причини не влаштовує покупця.
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ни1м використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.
Обмін товару належної якості провадиться:
-
якщо він не використовувався;
-
якщо збережено його товарний вигляд;
-
споживчі властивості, пломби, ярлики;
-
розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
У випадку, якщо товар був доставлений кур'єрською службою Нової Пошти, то його слід перевірити в присутності працівника служби при отриманні товару.
Умови обміну/повернення товару неналежної якості
Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків споживач, у порядку та в терміни, встановлені законодавством, має право вимагати:2
-
пропорційного зменшення ціни;3
-
безоплатного усунення недоліків товару в розумний термін;4
-
відшкодування витрат на усунення недоліків товару.56
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продав7ець, виробник (підприємство, яке задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення спожив8ачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Обмін та повернення товарів здійснюється поштовою компанією "Нова пошта" за адресою, яку можна уточнити у нашого менеджера.
Для вирішення питань обміну або повернення товарів – зв'яжіться з нашим менеджером за тел. +380675481196.
Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3-х робочих днів після повернення товару.
